Suksess med Nullrenn!
Postet av Flå IL - Ski den 10. feb 2016

Kveldens poengrenn ble arrangert som et nullrenn. Alle gikk to runder hver. De bestemte selv lengde og fart. Det var om å gjøre å gå begge rundene like fort og dermed ha minst mulig differanse mellom rundene.
Logg inn for å skrive en kommentar.